Bent u al wel cliënt bij Eefke Thuishulp, maar heeft u nog
geen inlog voor het cliëntportaal? Vraag dan hier als
nieuwe cliënt van Eefke Thuishulp uw account aan.
In de cliëntportaal kunnen onze cliënten snel en overzichtelijk hun dossier inzien, aanvragen of geplande diensten verplaatst kunnen worden en alle declaraties bekijken. De cliënt kan snel zien wie zijn/haar vaste planner en huishoudelijke hulp is en bij vragen contact met deze opnemen. Dit portaal is bedoeld zodat onze cliënten zien wat wij doen en daarbij zelf een goed overzicht hebben.
Hieronder in het kort de onderdelen van ons cliëntportaal uitgelicht.
De cliënten van Eefke Thuishulp kunnen hier gemakkelijk en snel zien wanneer de huishoudelijke hulp bij hen langs komt. Er is gemakkelijk te navigeren naar komende en vorige weken, is er per dienst goed te zien hoe laat en wie er komt en zijn alle diensten naar satus gekleurd. Deze statusen zijn te zien in de legenda onder de weekplanning.
De cliënten van Eefke Thuishulp kunnen zelf aangeven dat de geplande dienst niet uitgevoerd kan worden op de geplande
dag / tijd. Dit kan door de dienst aan te klikken. Deze dienst zal dan worden ingevuld bij het onderwerp ‘ik wil een dienst annuleren /
wijzigen’. De cliënt hoeft dan alleen nog de reden van wijziging op te geven. De planner van de cliënt zal vervolgens contact met de cliënt opnemen om de dienst op een ander tijdstip te laten uitvoeren of om de dienst definitief te annuleren.
Door middel van dit maandoverzicht kan de cliënt gemakkelijk de rapportages bekijken. Met een klik op de rapportage vouwt deze
uit en zijn alle verrichte taken die de huishoudelijke hulp heeft uitgevoerd in te zien.
Als er extra opmerkingen zijn toegevoegd aan de rapportage, Dan zijn deze te lezen door op de ‘opmerking weergeven’ knop
te drukken.
Hier kan de cliënt documenten zoals algemene voorwaarden en privacy reglement downloaden en inzien.
Door middel van dit maandoverzicht kan de cliënt gemakkelijk de declaraties bekijken. Als een declaratie niet klopt, dan kan de cliënt dit gemakkelijk melden door op de knop naast de declaratie te drukken.
Wij gaan dan direct met de melding aan de slag.
Hier staan de contact gegevens van de vaste planner en huishoudelijke hulp van de cliënt.
Ook kan de cliënt hier zijn persoonlijke gegevens inzien en wijzigen.
Bel dan gerust naar het telefoonnummer van
Eefke Thuishulp in uw gemeente
of meld u aan via onderstaand aanmeldformulier.